So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Tuesday, March 22

Nice One,


Hii, so here some quick short post. Kinda in hurry. And currently out of mood, actually my mood in schl is totally suck! But try to cheers, and there's pretty bitch that is not appreciate what I'm doing. Aku senyum, balas lah dengan senyum. Tak payah nak buat muka, I'm totally sick of that. Tak habis-habis buat muka, dgn orang lain kau chill. Gelak-gelak ape semua. But then, with me? FAK ya :) Dengan aku, kau buat muka. Nice one weh! :) Best gilooo duh-.- 

Aku ada perasaan. Kenapa orang selalu anggap aku tkde perasaan? Aku sibuk jaga perasaan orang, perasaan aku siapa nak jaga? Aku manusia. Aku bukan haiwan. Aku nampak mcm haiwan ke? Oh tidak, aku manusia mcm korang. Tetapi kenapa nasib aku mcm ni? Aku mengaku aku pendam perasaan. Aku tak suka luah kan. Kenapa? Pasal aku tak nak sesiapa terluka, tapi apa aku dapat? Orang lagi buat cerita tentang aku. Cakap aku mcm mcm. Mana sakit kan. Mana pedih kan. Tipu laa kalau aku ckp aku okay dgn semua bnda ni, dah biasa or whatever. SAKIT WEH. SUMPAH AKU CKP SAKIT. Gentle tak tipu. Kalau aku luah kan panjang panjang mcm karangan 350 patah perkataan pun tkde guna. Nothing will change so bye

Kaybyeee, out of mood.