So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Thursday, January 13

Wonder For This Day Guys

School was really fun for today , bhahaha . And my Bm tchr is wearing lens , mimpi apa dia semalam ? Huhh Hahaha . Okay there's soo many things happend , for sure kiteorng asyik gelak jee . Husna has a new nickname :- Ozuu Nasi Lemak 2Ringgit ;D Got this briliant nickmane by Shahira and Atiqah :) Atiqah aku taknak cerita duhh . Memalukann :O Rahsiaa kita kitaa jelahh kan kan ? Bhahaha , sumpah lawak doe . Husna , jgn marah ehh . Just for fun only , nothing else okay ? :)

In recess Teeha and me were doing Science HW *last minute ;D hahaha , then she told me that she almost likey like kena sampuk last night . Biasa lah tu , stress . Girl ;) Be patience , I know you are strong enough to get into this fuking problems . Trust me ! You can do it girl ;) I guess Shahira and Lee Lexus something wrong la in Science periods ;D Wawaww , bhahaha . Mungkin esok saya teman awak pegi shopping ye Shahira <3 Melepak dgn Teeha Khairi Syazana Rusli Atiqah Azman . And I hope Syafiqah will join us . Kesian minachi niee balik td , aku dah cakap . Pakcik van aku sayang aku , sebab tu dia amik aku cepat Bhahaha . Sorry wehh ;)

Open my laptop and I found new desktop background and all my documents *Pictures and songs were not in this lappy . Anddd this is the worstt part ! All my software tidak ada oh -.-'' Haiyaa , I think this is my 3rd time I download all the software . Mama said-- sorry kakak mama suruh orang tu delete semua Me-- Lahh asal pulak ? Haritu bkn dh hntr service ke ? Takkn hntr lagi sekali kot -_- Mama -- A'ah , alaa download la balik Haritu mama bukak bnyak virus . Lain kali download lagi banyak banyak lepastu tak reti nak scan yee Me-- Hurrr -_-" Rasa mcm nak nangis pun ado duhh -.-''
Sungguh membebankann duhh -___-"