So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Monday, January 10

Mental Conffesionn



I woke up at 6:10 , just what I guess so on . Lambatt T.T err , mama marah habes . Itulah asyik online je sampai malam buta . Hahaha , chillax je . Dh biasa , and arrived to school and waited fr the others . Syazana just arived and she was like maki hamun auty van dia ohh . Seram aku , bhahaha "Balik nie memang kena dia dengan aku" Garang siott . Hahahaha , 
In the evening i have latihan rumah sukan thingy , haiyaa . Malas sebenarnya nak pegi :O errr , nasib ade Teeha . Semangat sikit kann , and had a great time with Teeha and Ida Syamiza :) Dan Husnaa , dah pandai ea jelir jelir lidah . Potong nak ? Hahahaha , cikgu Bm saya tersangatlahh annoyed -.-'' Cerewet bebenor . Dia nie tak habes habes ulang ayat POWER dia tu haa "Saya nie mengajar bukan setahun , dh 10 tahun dah" Setiap hari dia masok dia akan cakap skrip tu , tah pape tah -.-'' tadi dia ade ckp lagi pastu aku takde attention nak belajar . Again she repeat the same words .

Cikgu : Saya ni mengajar bukan setahun , dah 10 tahun dah semua kelas melor saya ajr paling kurang dpt B tau
Me : *while looking at the papers , Bangga lah tu Bangga lah tu ?
Cikgu : Yee , memang saya bangga ye *sigh
Shahira and Teeha : Haahahahahaha*gelak besa
Me : Apehal apehal doe ?
Shahira : Kan kau ckp bangga lah tu , cikgu dengar ah bodoh , td dia reply *gelakkk
Me : Lahh dia dengar ke ? Tak perasan lah siot . Serius , 
Shahira : *gelak besaaaaa

Sorry teacher , I dont have any bad attention t be rude to you :) Cikgu lawaa harini :D Hahaha , okay Im going to eat . So toodles people , I will post something in the next post later on . Bye <3

Congrets Ana Raffali for your first won in AJL-25  
Flying like a G6 :)