So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Wednesday, December 29

The Reason I Smile :)


From all my girls , which one looks likes MeganF ? Auchh I think Arni :p hehe jgn marah weyh . MeganF HOTT tauu . Jgn main gilaa HAHA

hey yoo :) I woke up and take bath . Ohh god gilaa sejuk , then mama ajk pegi selayang mall nk pegi pejabat pelajaran daerah apekejadah tah ==' haiyee . Uruskan pasal adikk la nie ==' aku pulak kene ikot , kau enjoy je tau kan . Bingai ==' But thats okay , I bought a school beg at Playez . Wahh Teeha gilaa lawa tee die do , aku beli wehh . Jgn jelous :p


Syazana ku cantik lagi menawan lagi tertawan :) I have finished edit your gadget in your blog kakak manis ;) Btw , sorry aku tak ckp nk bukak kau pnye blog ehh . Kredit oo.0 , hehe . Lpas nie boleh lah I like your post kann ? Bhahaha . Adik kau jgn sedih dik , rezeki ada punyaa mrsm berlambak . Muahaha , there must be technical error . Chill je :] Adik said "Ape nie sha , sume kwn aku takdpt msuk Sbp" I shouted to her "Ape kau pikir sume die nak amik skrng ? Ehh tunggu lah ! Alamak haii ==' . Its okay , mcm mama ckp . Sabar ituu separuh dari iman , Upsr kau tkdpt . Pmr still have for you tu sunshinee :D


I just finished studied my Mathematics is giving me alot of pressure ==' Andd Syazaaa after this dont eat any seafood food okay dear ? Enough of that , pimple fakk yaa ==' Tulah tak dgr ckp baba lagi , haa' serves me up . NanoWhite come to me , Ineedyouu :'( 
Okay people , see you at the next post . Atiqaaa I have something to tell you ! Text jomm , sure kau gelak besaaaa punya lah doee :))


2 Days To Go ==' Damn It