So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Thursday, December 30

Another Day In My Bubble

Last night Malaysiaa wonn ! Deepduudahh , melantak Mcd smbil tngok bola ramai ramai . Mcm biasa , riuh rendah . Baru satu gol utk Malaysia , kecohh benor ==' . Apakah yang anda dengar semasa Indon berjaya golkan pada malam semalam . Bersama budak2 sengal dirumah ? Check this :


= Kann aku dah cakap , Malaysia main kat Indon takde luck laa . Cube buat kt Afrika . Sure menang *gelabahh je =='
= Habis lah Malaysiaa , ketinggalan jauhh nampaknyaa
= Bengap betol penjaga gol Malaysia , tangkap betul betul lah bola tu ,
= Shitt mann !


Haiyaaa , sakit telinga aku ==' Atiqaaa , semalam gelaak besaa je kan wehh . Hahaha , masukkan jantung anda :] Aku lupa doh nk tnye minah tuu smlm . Tp aku dh tngok kt fb , hahaha . Aku rase kau pun tau kann kan ? Kelakar lah dorang nie . Bestt Teeha , notification bersepah ? Hahaha , padan muka kauu :p 


1 Day To Go ==' Fakktap