So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Wednesday, April 27

Lawlzzzz, saya memang kejam pasal blog :D I private it from public, before someone get hurts? Yaaa, baik lah aku private. Susah nak puaskan hati manusiaaa ni. Masing-masing dengan EGO yang melampuihhh, for sure I do have my EGO. Aku tahu aku manusia yang... Ah, tidak perlu daku jelas kan lagi, aku memang bnyk melukakan hati kawan baik aku. Tengok, betapa bebalnya aku! Bodoh kau *mcm fea moa ckp* Eh betul ke eja? Ah kesah pulak. Tak sampai hati aku nak private, tapiiiiii.. Err, aku memang jenis bodoh mcm ni. Semua gelak sekarang! Aku tahu tak ada kena mengena. Lantaklah, hmm. Setiap malam aku mesti tengok gmbr kwn2 aku dkt laptop. Aku tahu mama perasan, dh tengok lepastu nangis. Ah bebal-.- Aku nak mintak maaf gila dkt diorang, aku tahu ah aku bodoh en tak pikir lah apa semua. SORRY :( Tapi ada satu masalah, aku tak tahu mcm mana nak mintak maaf. Tengok. Bodoh lagi aku ni!

Hell yeahhh-.- And today is my beloved mama birthday :) Besides I got tuition-.- Trouble me somemore. Nk skip taknak? Takyah ahh. Kay out of here :)