So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Monday, December 13

Lets Break It Down

I woke up at 7:15 am with a sound of my mom's is calling for me . Forgott , I have to woke early in the morning to accomponies her to hukm , eii dh lah bosannnn plus bau ubat -__- well klau duduk rumah lagi lah bosannn . Mannn , im exhausted -.- sakit tengkuk , sakit kaki , semua sakit . Pft , mana taknya melangok kt situ 4 jam pukul satu bru jumpa doctor . gilaaaa betul , paling menyampah time aku tngh termenung orang usha aku . Deii , tk pernah tngok budak cute termenung ke hahh ? ERR -.- time goes so fast and Im seriously starving , and I was starting to a little bit dizzy so I asked mama to have some lunch at cafe . Pewhhh , I was pretty annoyed with these two person who were sitting right next to me , this guy bajet cool abes , and the girl next to him mcm tak klaka gediknya . Duadua konon nk speaking mak saleh , ohh pleaseee , padahaal hancur habes ah . pft , agak kesian tgk dorg . Dh tak pandai nk speaking jgn lahh buat malu diri sendiri . Haduhh -.- Just be your self lahhh weyh . Hahahaha * big laugh . Last night texting with Nana , gossip skit :D cerita pasal awan dania yg bini die meroyan kt airport lahh apelah HAHA sewel je ,  

weyhhhhh , tak saba doee Khamis niee . mesti gempak habesss . Cant wait :O