So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Tuesday, December 28

Battle


Sunny evening :) Ohh hello sun , just open Shafiq blog . Waa , tergelak besaa kot I bace blog you . Ouu , tukar numb tak bagi tauu ==' Patut lah phone I senyap je every noon . Yelahh , tengahari gilaa bosann kot . So text jelah yang boleh hilang rasa bosan :) Ohh and I found alot you mention my name :) Wahh *bangga nie Terima Kasihh :D Tersedak - sedak I . Haa , mention nama orang dlm blog sendiri for nice things . Thats was great , tkpyh nk mention mention name aku pasal bnde yang memalukan aku . Pasal lelaki nk petik petik name aku ? Such a chilldish ==' Well , I try to be nice with you . Tp klau dh kau buat mcm tu fikir senang aku nk rancak ngn kau balik ? Ohh pleasee lah weyh , jgn smpai jd musuh sudah laa . Aku bkn suka musuh musuh nie , kau ngn aku pun dah lama kawan since standart six . So behave your self andd be matured . And aku still sayang kau weyhh . Jgn ingat aku tak sayang kau tau :'(