So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Wednesday, February 2

Girl You're Stronger , Believe Me



Gahhh I was out of my mind actually babe' I was oncall with my dearest Atiqah :) Ohmygoddd , be strong girl ! I know that your'e strong enough to get over all this dear . Aku paham sangat weh ape perasaan kau , cheer up . There's so many boys are waiting for you . Not only him , com'mon lah . Mana Atiqah saya yang dulu ? Yang kuat semangat tu ? Babe , nanges jelah smpai mata kau merah gila weh . Sorry kalau aku ade cakap terlampau masa kita oncall tadi sampai kau menangis gilagila :'( Again , soooo sorry Atiqah :( I really didt'n mean it :( 


I have read all her status andddd saya menangis ou baca status awak Atiqah :'( Ohgoddd , aku tahu lepas nie mesti tak ada orang take care pasal kau . Dont worry , aku ada weh :) 

Atiqahhhhhhh aku akan ada dekat sisi kau sebagai true bff kau weh no matter what 

And I cried when oncall with Atiqah :'( Seriusly