So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Wednesday, January 5

You Are Not Dreaming



Syaza stoplah mengharap benda yang boleh menyakitkan hati sendiri ? Kau kena kuat , focus PMR tu haa . That is more important , theres no use for you to hoping for . STFU , terima kasih buat saya benci awak :) Mmg hobi kann ? Err =='' 

Today was very tiring day for me , have pafa class andd beg berat gilaa =='' In class I was chill on , teacher gila sporting :D espeacially my English language teacher . Laughing laughing and laughing . I thought she was like "kerek teacher" that is same like others teacher . But I was wrong for , awesomeee gila teacher nie . Dlm class asyik menyanyi je , lagu thats when i love you jadi mangsa HAHA then saje bace lirik airplanes then Shahira said "eh yg penyanyi dia tu nyanyi bestkan ?" Teeha look back "Aah , hayley williams" Me "Haa yang tulah" continue writting . Shahira tahun nie apesal senyap hahh ? Nor like last year , she always make me laughing untill hurt . Dia gelak smpai aku ter-effect HAHA 

This year I got a new teacher for Science , badddly . I want teacher Suriani ! She is kinda my fav tchr :) This tchr kinda annoyed me . She asked us to write her name infront of our note book . Check this out ,

Tchr : Saya nak awak tulis nama saya di hadapan buku nota awak sekarang
Teeha : Hahh 
Shahira : Heer
Me : Fakktap =='' *tengok buku sendiri
While the others start writting that tchr name , while me starred at the books for almost 2minutes
Me : Hahh ? Mcm mne pulak aku nak tulis , buku saya dah kene locked
Shahira : *gelakk 
Me : Err , cikgu saya buat tulis nama cikgu yang cantik tu kat rumah jelah . Nnt saya tampal cantikcantik :)
Shahira : *tells Atiqah siot Syaza , die nak buat kt rumah tulis name cikgu gelak besaa

Syazana and Amir Saidi , dont worry about this saturday :D Takot sngt kan korang aku tak dtg , alahaii apesalahnya . Sekali sekala date dlm class kann ? Beg pun dh nak dkt sama LOL Jgn marahh , aku gurau je . Tiada sebarang perli memerli . Hahh Nana , your mother likes Amir attitude right ? Your mom kinda knows it already :D hahaha

Always remember this word "there's sunshine behind the rain , there's good time behind that pain ." :/