So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Saturday, December 25

I Aint Looking Back Again



Yesterday was very tiring , I fell sleep around 2am . Texting with Teeha and HimSebelum tidur biasanya aku kacau orng , Atiqa jadi mangsa :D I think she was sleep already , tunggu punya tunngu mereka nie reply . Aku tidur dgn nyenyak HAHA' guess what , aku bagun pkul brape ? Pkul 7 tauu *bangge nie Cehh HAHA , tidur lambat , lambat lah jugak . Bagun cepat punyaa , kalau orng tidur cepat HAHA' preparations for school session for 2011 is getting done :) andd what I can say is , I hate to sees those "Welcome Back To School" baners . Suckk okay ==' salah lahh korang tulis , its should "Welcome Back To Hell" As well lah kann , Jusco Kepong menjadi pilihan mama utk shop barang skolah kteorng , andd baju kurung Canggih saiz 15 tak ada ==' Sethopeeed Fakkk , bebal betol . Mama suggest me to buy 15 1/2 , with my shocked face I said " Mak aihh gila besa lah maa ==' " Mama said she will sent those school uniform to tailor , andd baju dah siap ! Wah wah , semangat sikit . Haha , hehh malasnyaa nk sekolah -__-