So yeah, hi people! Welcome to SYAZA SYAHIRAH OFFICIAL BLOGSPOT.

Welcome Bloggies


SYAZA SYAHIRAH
________________________

FIFTEEN, RAWANG MALAYSIA
I've a very big apetite. Aku tak suka layan orang, kbye.

track traffic


Monday, November 15

When Girls Glance Out The Camera

WE WILL MISS YOU TEACHER
This is Tchr Tho Lee Chai . She is a superb Ingglish teacher , I love her damn much , but a sad news i got from Husna . That she wanted to retire from teaching ;( urghhh , maybe she's kinda annoying . But I love the way her teaching us . A lot patience to see our really naughty actions around the classroom andd she did it ;) Well done teacher :D yeahh , kami memang nakal . Semua kerja literature yang teacher kasi , saya dgn shahira memang tk pernah bwd *Laughingg Sorry teacher ! Wish You Luck Teacher . and I'll really really miss you :) 

Today is the day that we are taking result for final exam . What a suckk day I ever had -__- I got 2A's 1B's 2C's and very disappointing for me , I got 1E's -__- urghhh , theres no use I got 2A's -,- I got A's ofcourse for Science and Kh ( ERT ) . I got E's for Maths -__- DAMNNN ! what a fuckk men , ERRR and there is so manyyy silly people asking me :-

Silly : Kau dpt NOMBOR berapa ?
Me   : 28 . Kau ?
Silly : Ou , aku dpt numb 7 .
Me   : Ouuu -__-

ERR , got sick with that dummy question . Can you just ask me :-

Silly : Kau dpt berapa A ? berapa B ?

There's no need for you to show off and shout your LUCKY number ! Kalau kau kelas anggerik mmg aku salute lahh kau nk tnye "kau dpt nombor berapa" ini kelas pn ERRR ? Lagi mau cerite lebad -___- Kalau tinggi mane pun number kau , tapi tkde A , tkpyh story kt aku lahh -,- bwd aku meluat je -___- cikaii btol 


These are my classmates :D


Yg tepi tu , Atiqah nme die . Ohh die sememangnya cute ;) And yang tengah itu Arny , dia mmg bnyk mulot . Bab - bab gosip mmg dia lulus HAHA


Hahh , ini contoh bdk bdk sengal HAHA 


Yang tengah tuu Husna nama dia , Pengawas yg baik . cantik , lagi menawann HAHA :D


Aku tak tahu apa yang aku buat . Main sental je HAHA


Yang sebelah aku tuu Nana . Comel kn dia ? Ya sbelah Teeha pulak Shahira , She is my bestfriend until die HAHA


Preety Awesomeeee :D ilikeeeeeeeeeeeeeee


Ohh , ini mmg hobby aku ngn Atiqa membuli orng . See Arny kne buli ngn aku HAHA


Teeha , cantik kn dia ? Kn kn kn , hehe ~


Atiqah , ilovethisspictureee


Dkt dlm dewan , sempat lgy capture HAHA


superB

Guys , I'll miss all this precious moments :'(